سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از لباسشویی صدای هواپیما میاد؟ یک دقیقه هم استفاده نکن میپرسی چر

چون صدای هواپیما از لباسشویی ال جی یعنی عمق فاجعه. دکتر تعمیر به شما توصیه میکنه به محض مواجه با این نوع صدا دستگاه رو خاموش کنید. حالا معنی این صدا چیه و چه قطعه ای باعث تولیدش شده؟

اگر با قطعات دیگ لباسشویی آشنا باشید، صدای موتور هواپیما نشون میده که بلبرینگ های دیگ خراب شده. اگر همچنان با همین صدا از لباسشویی استفاده کنید، بلبرینگ ها کاملا خرد و متلاشی میشن و به مرور شفت و آبکش هم آسیب دیده و دیگ تاب برمیداره که با استفاده ی مجدد کل لباسشویی اسیب میبینه.

اما چه موقع بلبرینگ ها خراب میشن؟

زمانی که کاسه نمد پشت بلبرینگ از حالت آب بندی خارج بشه، آب به بلبرینگ رسیده و زنگ میزنه و به مرور ساییده میشه و دیگ نمیتونه به درستی بچرخه. چرا که کاسه نمد همیشه در ارتباط با آب بوده و نباید اجازه بده این آب به بلبرینگ برسه.

ریختن لباس زیاد یا پتوهای دو نفره حتی تک نفره باعث میشه عمر بلبرینگ کم و کمتر شده و دچار سایش بشه.

همینطور عمر مفید بلبرینگ رو در نظر بگپیرید. اگر دستگاه شما قدیمی باشه، وقت تعویض بلبرینگ ها و زنده کردن لباسشویی رسیده.

 چه کارهایی میتونه از بروز این مشکل جلوگیری کنه؟

از قدیم ندیم گفتن که پیشگیری بهتر از درمانه. اگر بدونید که چطور باید از لباسشویی استفاده کنید به این زودی ها با صداهای عجیب و غریب مواجه نمیشید. مگر اینکه بعد از 10-15 سال بخواید یک دستی به روی لباسشویی پیر و نحیفتون بکشید و نفس تازه ای بهش بدید.

به ظرفیت لباسشویی دقت کنید و به همون اندازه داخلش لباس بریزید. اگر میخواید چشمی تشخیص بدید: یک سوم از بالای دیگ رو خالی بذارید.

از شستن پتو و روفرشی و اقلام یک تکه ای بزرگ در لباسشویی های درب از جلو به شدت خودداری کنید. کافیه دوبار پتو دو نفره بشورید تا دیر یا زود تاثیر فاجعه بارش رو ببینین.

سعی کنید حداقل هر شش ماه یک بار لباسشویی رو جرمگیری کنید تا این جرم ها به کاسه نمد و بلبرینگ نفوذ نکنن و باعث پوسیده شدن این قطعات نشن.

برای تعمیر لباسشویی که صدای هواپیما میده چیکار باید کرد؟

اگر بخواید همه چیز بدون دردسر و دشواری انجام بگیره حتما با نمایندگی لباسشویی ال جی تماس بگیرید. تعمیرکاران نمایندگی تخصص بالایی در اجزا و قطعات دیگ لباسشویی ال جی دارن و میتونن بدون ریسک و آزمون و خطا دستگاه شما رو مثل روز اول تحویل بدن. البته که مزیت دیگر استفاده از نمایندگی، معتبر و مجاز بودن این مرکز بوده. ضمانت نامه کتبی و تعمیرات فوری در منزل باعث میشه که پروسه ی تعمیرات لباسشویی ال جی شما بدون ذره ای نگرانی و دشواری انجام بشه. برای رفع هر نوع مشکلی در لباسشویی ال جی کافیه با ما تماس بگیرید.